headache:is a condition of pain in the head

Idag har inte varit någon bra dag, tyvärr. Imorgon däremot, den ska bli fin. Solen ska skina (bestämmer jag), jag ska rensa min garderob, jag ska ut och gå och jag ska plugga. Klart det blir en bra dag imorgon, man får väl tänka positivt.

Förresten så tror jag minsann att min farmor fyller år idag. Så grattis till henne. Hon kommer iofs aldrig få veta att jag kommer ihåg hennes födelsedag eftersom jag inte kommer att ringa till henne, men det är väl tanken som räknas..

Jag måste gå ifrån datorn nu, mitt huvud spränger. Så, tillbaks till Wallander.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag hade ingen aning.

2008-03-09 @ 22:39:57
Postat av: amanda

kajsa: Men jag tror det är idag iaf.. Är nästan säker.

2008-03-09 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0