lite bilder från påsken

       

Har varit i Värnamo nu i två veckor. Hos Janosbananos. Fick mitt Guitar Hero, och så var det fest hos Martin & Emma. Dregen var på harrys, och han var ful och inte alls cool

     

På skärtorsdagen var det lite förfest hos Jonas. Det var jag, fransson, nils o Jonas som var där. Sen upptäckte vi att Anna, grannen, också hade fest och där var Jon, Gora och Katta. Vi gick till harrys men det blev inga bilder tagna där.

  

I söndags var jag ute i Hillerstorp. Jag och Clara gjorde chokladbollar och hade picknick i hennes lekstuga. Emil och Filippa var med också.

Det har varit två fina veckor! Fast det är faktiskt rätt gött att vara tillbaka här hemma. Tack Erik för skjutsen också, alltid skönt att slippa åka buss.

Party imorgon då? Halva priset på Lorient!

Kommentarer
Postat av: evelina

ser ut/låter som att du har haft det bra under tiden i småland!
ibland saknar jag värnamo, men egentligen gör jag nog inte det... saknar det som var liksom om du förstår?

kram

2008-03-25 @ 20:28:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

aha ja det gäller att passa på =)

helgen är nog ganska full, eller jag jobbar ganska mkt
men jag ska kolla hur f jobbar. vi försöker ju träffas
när vi kan, vilket inte är så ofta =) jag hör av mig helt enkelt!

2008-03-25 @ 20:40:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: mags

maaands! vad söta du och clara är på bilden! du, förlåt för att jag inte har svarat, jag vet inte riktigt varför jag var osm jag var, men jag var skitförkyld och degade mest så jag kunde verkligen inte träffas i helgen, förlåt, hade velat träffa dig. men nästa gång du hälsar på hemma så får jag se till att åka in till värnamo. PUSSS

2008-03-26 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0