media - k o m m u n i k a t i o n

media - k o m m u n i k a t i o n

Min lärare i mediakommunikation verkar inte helt hundra. Eftersom han undervisar i kommunikation så borde han kanske förväntas vara bara på att kommunicera med sina elever, eller? Han borde förresten vara särskilt bra, eftersom han är distanslärare.

Men vad betyder detta till exempel:

Hm ja det var e-postat jag menade jag så det är inget du behöver vara orolig för så jag ber om ursäkt om jag oroade dig.

What? Jag har inte varit orolig över nåt. Och detta:

För mig som lärare räcker det med ett stavfel för att någon ska kunna missförstå. Men till det du ska läsa och det är om sändarna så många olika varianter som möjligt finner bra information på nätet så läs också.

Använd skiljetecken tack, och skriv normala meningar.

Nu ska jag sluta klaga på min lärare och försöka göra uppgiften istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0