värnamo i mitt hjärta

Nu när jag har flyttat härifrån så känns det bara som att jag vill tillbaka. Jag har min familj här, och mina vänner. Fast jag vet ju, och det var Jörgen som fick mig att inse det, att det fanns ju en anledning till att jag flyttade. För att se nåt annat, för att träffa nya människor. Och det är bra i Linköping också, bara det att det kan bli lite långtråkigt. Jag hoppas på att få börja jobba snart, för då blir det nog lite roligare.

Jag tror inte att jag skulle tycka om Värnamo lika mycket om jag bodde kvar här. Det är väl bara det att det känns skönt att komma "hem". Jag kommer nog inte flytta hit igen på ett tag, men jag vet att jag ska bo här när jag blir äldre. Sen får folk tycka att det låter tråkigt om de vill, det tycker inte jag.

Ska snart åka härifrån i alla fall, och det känns lika tungt som alltid. Fast jag längtar hem till mitt rum, till min säng, till min/vår lägenhet. Jag ser fram emot att träffa Evelina i veckan och förhoppningsvis får man träffa Amanda, Jörgen och Anton snart också.

Nu måste jag kissa. Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: evelina

åh är det jag som är evelina i texten =)? ser fram emot att träffa dig med!
har lite fullt upp i veckan men jag tror jag ska prommenera med anette imon eftermiddag, kanske du vill hänga på? annars får vi pricka in en annan dag snart!

kram!

2008-03-25 @ 20:26:43
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0