värsta bussresan

Nu är jag i Värnamo, efter den jobbigaste bussresan hittills. Inte ens 35 timmar i buss till Spanien var värre. Fick sitta jämte en gubbe som STANK svett, så jag satt och försökte låta bli att andas genom näsan hela resan. Mitt emot på andra sidan satt en jättetjock gubbe och hostade konstant, han hostade så mycket så jag trodde hans lungor skulle flyga ut. Det var äckligt! Och jag kunde bara tänka på att jag säkert skulle bli smittad av deras äckel-baciller och bli som dom. (Det låter elakt, jag vet, men det var verkligen inte trevligt)

Sen var det en annan märklig grej också. Det satt en människa bakom mig som jag inte visste om det var en tjej eller kille. Det kunde varit en tjej med skägg, eller så var det en kille med bröst. Jag är inte riktigt säker..

Kommentarer
Postat av: Siri

jag tror jag vet vem gubben är, jag åkte buss till mjölby en gång. då satt jag bredvid honom också. undra hur det känns när folk man träffar inte vet om man är kille eller tjej förresten.

2008-03-20 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0