vem är den där oscar?

Har tagit ner några filmer idag som jag ska försöka titta på. Just nu tittar jag på "Michael Clayton", fast den verkar så rörig. Ska kolla på "No country for old men" imorgon, den har tydligen vunnit 4 oscar så den borde ju vara värd att se. Nån som sett den? Jag tänkte försöka titta på film istället för att bara klicka runt på massa onödiga sidor på internet. Jag vet, jag borde läsa istället eller göra nåt annat men jag orkar inte det idag. Lyssnar på talböcker när jag är ute och går, det blir för rörigt om jag ska läsa en annan bok samtidigt.. (undanflykt? lite kanske)

För övrigt är jag sämst på att kolla på film. Jag kan inte koncentrera mig och jag somnar bara. Började titta på Michael Clayton för flera timmar sedan men det kommer nåt emellan hela tiden. Nu ska jag iaf försöka se klart på den och sen sova. Upp i ottan imorgon för att gå till Tornby och äta frukost!

Kommentarer
Postat av: emmafemma

no contry for old men.. jag har sett den men den va sådär, väldigt seg men den e nog värd att se iaf.

2008-03-06 @ 12:02:51
Postat av: steph

jag har sett den, men jag kommer verkligen inte ihåg den så jag kan inte säga om den var bra eller inte.
Alle säger dock att jag sagt att den var bra, men jag har som sagt ingen aning!

2008-03-06 @ 16:54:59
URL: http://magnifique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0