din jävla idiot

Jag: Hej, Amanda heter jag och jag ringer på uppdrag av Telia. Ringer jag och stör?
Han: Du ringer inte och säljer nånting till mig din jävla hora. Fattar du det?!

Klick.

Okej, din jävla idiot. Skaffa Nix då om det är så jävla jobbigt. Eller lägg bara på telefonen. Du behöver inte bete dig som ett jävla as. Det är mitt jobb att ringa till dig och jag väljer inte ut numrena själv som jag ringer.

(Jag vet att jag inte borde ta åt mig, för jag vet att det inte är nåt personligt. Men fan vad sur jag blev)

Ps. Förlåt för alla mina svordomar i detta inlägget, jag ska bättra mig! ds.

Kommentarer
Postat av: hanna

fy fan! varför skrek du inte det? eller ringe upp igen?

2008-05-08 @ 12:59:00
Postat av: markus

Omfg, va gör du när du råkar ut för såna idioter? Får man typ skälla ut kunden?

2008-05-08 @ 14:47:47
Postat av: magz

ring upp han igen och skrik "DIN MAMMA KAN VA EN HORA" och lägg på sen. fan vad elakt att skrika så, men seriöst, vissa arslen förtjänar inte bättre.

fan vad sur jag blev nu ahhah. ge mig nummret så ringer jag :D:D:D

2008-05-08 @ 15:02:14
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

men oj! fy fan vad trist att det finns så puckade personer!!

hur länge blir du kvar i linkan?

kram

2008-05-08 @ 22:33:09
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0