Holding back the fool again

Ten times removed
I forget about where it all began
Bastard son of a bastard son of
A wild eyed child of the sun
And right as rain, I'm not the same but
I feel the same, I feel nothing

Jag är så sur på Billy Corgan sen konserten 1 mars (Nej här är vi inte långsinta!), för jag kan knappt lyssna på smashing pumpkins längre utan att tänka på hur nonchalant han var där i slutet av konserten. Det är tråkigt att det är det första som kommer upp i mitt huvud, för självklart fanns det mycket positivt med konserten också. Disarm till exempel, helt jävla underbart. Tonight , tonight också SJÄLVKLART, och många bra från nya skivan! Men ändå..

Varför ska man alltid komma ihåg det negativa? Förutom när det gäller förhållanden, då minns man bara det bra och allt är rosa och glitter och skimrande och kärlek och nej nej inget är negativt när man ser tillbaka på det. Sjukt hur hjärnan fungerar, min hjärna iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0