I can´t get no sleep

Jag kan inte sova, det är nog för att jag vet att jag måste. Det är nåt fel på mig, när jag vet att jag verkligen måste göra saker så bara "nej, nu tänker jag inte göra det bara för det". Det är likadant varenda morgon: Jag stiger upp runt åtta, sen sitter jag vid datorn en stund... och en stund till.. och ännu en liten stund till.. Sen får jag panik för att jag har massa saker att göra, som att; duscha, klä på mig, sminka mig, fixa håret, äta frukost, göra matlåda osv. Men trots att jag vet att jag har allt det där att göra så rör jag mig inte ur fläcken, utan jag sitter kvar vid datorn ytterligare en stund till, tills jag verkligen inte har någon tid över och jag får springa till duschen snabbare än självaste Marion Jones.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Visst är det härligt med sömnlöshet? Speciellt när man vaknar upp 04.30 vareviga morgon!

2008-05-19 @ 04:52:18
Postat av: hanna

nope det var sesong två jag kolla på utan text. man får lyssna noga :/ bajs. tina som har laddat ner för jag fattar mig inte på såntdär.

2008-05-19 @ 06:25:32
URL: http://snickesnack.blogg.se
Postat av: Maria

Hehe, då är vi ju konkurrenter.:) Jag säljer tele2.:D

Jag flyttade till sthlm bara. Ville bort från filipstad och bestämde mig för att sthlm verkar kul o lite spännande.:D

Men kärlek och såna saker håller jag mig borta ifrån ett tag. går inte riktigt som man vill just nu så.

Kram

2008-05-19 @ 06:40:30
URL: http://HonUtanNamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0