mardrömmar

Har knappt sovit nåt och när jag väl har lyckats slumra till så har jag drömt massa mardrömmar om fartyg som sjunker och att min lillebror dör. Jag känner mig jävligt omotiverad till att gå till jobbet just nu, men det blir nog bra när jag väl kommer dit.. Hoppas jag.

Igår drömde jag om Martti (stavas det så?) och jag känner fortfarande lukten av hans andedräkt när han pratar. En andedräkt som stinker av sprit. När man var liten fattade man ju inte att det var just spritlukt, men det insåg man ju när man själv testade på att dricka alkohol. Stört att man skulle tänka på honom då, ganska skadat. Äh, jag hoppas ändå att han mår bra, och jag ska väl inte lämna ut honom här i bloggen. Han har ju ändå betytt nånting, och på något sätt så tycker jag ändå synd om honom.

THERESE DU FÅR INTE LÄMNA MIG! Hur ska jag stå ut utan deeeej? Bubu.

Kommentarer
Postat av: Maria

hej hej..
Jag flyttade dit p.g.a. kärleken men det tog ju slut. Jobbade på Wasabröd när jag bodde där.
Nej, vi har inte pratat något sen jag bodde i Gnosjö.

Ska till gnosjö under nationaldagen och hälsa på familjen.

Händer i veckan då??

Varför hatar du människor idag??

kram

2008-05-19 @ 14:35:44
URL: http://HonUtanNamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0