det finns de som har det värre

Snart ska jag börja jobba. Har en ny talbok i mp3n, med min favorit-inläsare Katarina Ewerlöf såklart. Hoppas på att tiden går snabbt inatt så jag kan få sova. Har varit uppe sen tio idag och det suger att gå till jobbet när jag inte fått sova ordentligt. Jag måste komma in i det här snart, annars står jag inte ut.

Men de finns ju personer som har det värre än jag, tänker på dig T. Det ska nog gå bra det här, det håller jag tummarna för. Annars är ingenting rättvist...

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Snubben som hade den var SKUM... hittade värsta högen med diverse dommar och grejjer. In och ut på olika hem, dömd till besöksförbud, narkotiabrott gånger typ 1000, ghb-missbruk i 12 år, psykoser osv... Fick skyddstillsyn i maj och har ändå stuckit ur landet.. hmn. No good. Pratade lite med en del folk här i stan och han är visst ganska "välkänd" sådär.... Så jag kände att det måste finnas nån ordentlig anledning till att han har stuckit om han är beredd att sitta inne igen för det... och jag vill inte vara den som ligger där och sover när han eller hans indrivare kommer dit mitt i natten.. Synd på lägenheten bara =(



Jasså? Vart vart?? tell me!!! =)

2008-09-10 @ 01:22:01
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0