some words is to be said

Idag var det sjukt stressigt i slutet på jobbet. Är uppe i varv fortfarande, och det är helt omöjligt att sova nu. Ska vänta på att Janne vaknar vid 07.15 och prata lite med honom.. Blir nog några avsnitt av that 70s show med och sen måste jag försöka sova. Ska göra klart min tatuering imorn eftermiddag så jag måste gå upp relativt tidigt (cirkus 13.30 helst)

Jobbet går fint, lite intriger (eller mest skitsnack) hit & dit men det funkar. Bara att sätta i lurarna i öronen, nicka och le lite och låtsas som att man lyssnar. Eller vad säger du, Markus? Det är väl likadant på alla ställen, bäst att inte engagera sig för mycket i det där.

På lördag ska jag (och förhoppningsvis Emelie) hem till Hanna och kolla på film och äta chips. Det ska bli kul, lite som på de gamla goda tiderna. Jag tänkte på det förut idag, Hanna, att vi har ju faktiskt känt varandra i elva detta året. Stört, jag känner mig gammal..

Nu: That 70s show!

Kommentarer
Postat av: hanna

helt klart chips och dipp! hur skulle vi kunna leva uta det? hah. Hoppas emelie hänger på då. hur kommer du hit? buss? 11 år? men för helvete! ooh.

2008-09-11 @ 09:29:56
URL: http://snickesnack.blogg.se/
Postat av: Markus

"jävla maskin, det är så jobbigt, jävla maskiner bara stannar, STOR SUCK" fan va skönt med sissta natten

2008-09-11 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0