och på fjärde dagen...

I eftermiddag kommer min kamera!! Om allt går som det ska, och det hoppas jag ju. Fick ett mail nu iaf om att den har skickats, så om några timmar när jag vaknar så hoppas jag att den ligger uppe på matjätten och väntar på mig.

Jobbet är det stressigaste någonsin men man får väl uppskatta att tiden i alla fall rusar fram. Lite FÖR fort emellanåt, hinner ju inte med. Vi jobbar med endel surmuppar, men det får gå ändå. Tur att jag och Markus är så perfekta.


Nu ska jag gå och titta lite på Janne när han sover, han är så fin i sitt korta hår. (Okej, det där lät psycho.. att jag ska titta på honom när han sover menar jag. Men vi är båda lite psycho isåfall, har vaknat flera gånger av att han står och glor. Det är lite skrämmande...)


Kommentarer
Postat av: markus

Jag är bäst! Det är de där jävla sitmasinerna som stannar som är dumma! STOR STOR SUCK och orden: "nu ska jag vara ärlig mot dej..."

2008-09-18 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0