Samsung SGH-E250

Eftersom jag aldrig varit särskilt insatt eller intresserad av mobiltelefoner har jag alltid köpt mina kompisars gamla mobiler. Jag har en tendens att alltid förstöra mina telefoner (spilla kaffe på dem, tappa dem i vatten osv) så jag har aldrig engagerat mig i det där och köpt dyra flashiga telefoner. Den senaste köpte jag iofs helt ny, men den kostade bara trehundra spänn så ja.. det var ju nästan som hittat.

Nu till saken då, jag gick in på cdon.se (ja, dom har tydligen ändrat adress och har massa erbjudanden och sånt för det) för att kolla lite skivor o så. Råkade klicka på en bild på en Samsung SGH-E250 (rosa och jättefin!) och vipps så hade jag fyllt i namn, adress och valt att jag ville betala med faktura. Ångrade mig, för jag kom på att jag inte alls har råd, men då var det försent. Så nu kommer det snart en sånhär (<- länk!) telefon på posten.

Jag får väl försöka intala mig själv att jag faktiskt behöver den. Eller det gör jag eftersom ljudet i min gamla är helt kasst. (Se, det är redan igång) Shit, jag har ångest.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Den var ju superfin! Vad kostade den?

2008-09-21 @ 12:34:40
URL: http://www.metrobloggen.se/magnifique
Postat av: Gabriella

den är röd...mamma har en sådan!

2008-09-22 @ 15:38:39
URL: http://meningenmedvardagslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0